[SlovLit] Zlata plaketa UL za Slonline -- PISA -- Re: Konferenca v Lvovu -- V Brnu

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Dec 5 10:53:55 CET 2019

From: "Klemen, Matej" <Matej.Klemen na ff.uni-lj.si>
To: "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Wed, 4 Dec 2019 13:04:04 +0000
Subject: Zlata plaketa UL za Slonline

Z veseljem sporočamo, da so naše kolegice Tjaša Alič, Branka Gradišar,
Tanja Jerman in Jana Kete Matičič prejele zlato plaketo Univerze v
Ljubljani za razvoj spletnega tečaja za učenje slovenščine kot tujega
jezika Slonline (http://www.slonline.si). Slovenščino se po tem
brezplačnem tečaju uči že več kot 14.000 uporabnikov iz 152 držav, med
njimi je tudi novi častni doktor Univerze v Ljubljani, nobelovec
Duncan Haldane. Čestitamo!

===