[SlovLit] Society for Slovene Studies Letters -- Re: Enigma lesenega koritca -- 50 knjig, ki so nas napisale -- Matura in pravopis

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Avg 6 22:01:28 CEST 2019

https://slovenestudies.com/newsletter -- Society for Slovene Studies
Letters (arhiv SSS-biltenov, na vrhu je zadnji, za poletje 2019). Med
drugim: nov slovenski lektorat na univerzi Stanford, vtisi študentov z
letošnjega SSJLK v Ljubljani, o promociji slovenske kulture v svetu.

===

From: "Aleš Berger" <ales.berger na guest.arnes.si>
To: slovlit na ijs.si
Date: Mon, 05 Aug 2019 15:03:25 +0200
Subject: stari ded in lesena skleda
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2019/006757.html in prej)

Pozdravljeni. Pomenki okrog lesenega koritca so mi zdramili otroški
spomin in stopil sem ga v knjižnico preverit.

Res: opisano sem bral v besedilcu Leva Nikolajeviča Tolstoja Stari ded
in vnuček. Izšlo je v knjižici: Tolstoj: Drobne pripovedke, ki ima na
naslovnici letnico 1949, na notranji strani pa 1950. Izdala jo je
Mladinska knjiga brez kolofona, se pravi, tudi brez podatka o
prevajalcu (prirejevalcu?) in ilustratorju. A kaže, da je bila zadeva
prav impresivna, če se je za šestdeset let in več vtisnila v dečkov
spomin.

Aleš Berger

===