[SlovLit] Dekan FH UNG -- Recenzija za SR -- Iz Krakova -- Alenka Koron: Razgledi na tuje

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pet Maj 10 11:07:02 CEST 2019

From: "Rok Žaucer" <rok.zaucer na ung.si>
To: slovlit na ijs.si
Date: Fri, 10 May 2019 09:03:00 +0200
Subject: dekan FH UNG

Univerza v Novi Gorici razpisuje prosto delovno mesto dekana Fakultete
za humanistiko. Tule je razpis:
http://www.ung.si/sl/novice/2034/dekan-fakultete-za-humanistiko/
Lep pozdrav,
Rok Žaucer

===

Založba Brill želi v Slavistični reviji recenzijo knjige Great
Immortality, ki sta jo napisala Marijan Dović in Jón Karl Helgason
kot 18. zvezek zbirke National Cultivation of Culture. Recenzent, javi
se. -- mh

===