[SlovLit] Kolokacijski slovar sodobne slovenščine -- Re: Šaljiv ali resen razpis?

Sob Okt 13 21:20:22 CEST 2018

From: "Čibej, Jaka" <Jaka.Cibej na ff.uni-lj.si>
To: SLOVLIT <slovlit na ijs.si>
Date: Fri, 12 Oct 2018 06:42:59 +0000
Subject: Uradna objava Kolokacijskega slovarja sodobne slovenščine

Pozdravljeni, v torek, 16. oktobra 2018, z začetkom ob 10. uri bosta v
Projekcijski dvorani Mestnega muzeja Ljubljana potekala dogodka,
posvečena kolokacijam. Najprej bodo sodelavci Centra za jezikovne vire
in tehnologije Univerze v Ljubljani predstavili Kolokacijski slovar
sodobne slovenščine, nov jezikovni vir za slovenščino, ki v naš
prostor uvaja kar nekaj novosti.

Sledil bo dogodek temeljnega raziskovalnega projekta KOLOS -
Kolokacije kot temelj jezikovnega opisa: semantični in časovni vidiki
(ARRS J6-8255, https://www.cjvt.si/kolos/). Namen dogodka je seznaniti
strokovno javnost s cilji in trenutnimi rezultati projekta ter
opredeliti njihovo vrednost v luči primerljivih evropskih izkušenj ter
nacionalnih prioritet in potreb. Projekt pripravlja nove metode in
orodja za luščenje in jezikoslovno analizo kolokacij, zato so še
posebej lepo vabljeni tisti, ki bi tovrstne podatke pri svojem delu
potrebovali in uporabljali. Vljudno vabljeni!

Program
1. del: Kolokacijski slovar sodobne slovenščine
10:00-11:00: Predstavitev Kolokacijskega slovarja sodobne slovenščine (KSSS)

2. del: Letni dogodek projekta KOLOS
11:00-12:00 Ana Frankenberg-Garcia (University of Surrey, Velika
Britanija): Bringing Collocation Prompts to Text Editors [Predavanje
bo v angleščini.] [...]

12:00-12:30 Jaka Čibej (FF, IJS, FRI): Priprava učne množice za
opredelitev kolokativnosti in druge dejavnosti v projektu KOLOS [...]

12:30-13:00 Nikola Ljubešić (IJS): Frekvencija vs. semantika: što je
informativnije za rangiranje kandidata kolokacija? [Predavanje bo v
hrvaščini.]  [...]

13:00-13:30 Špela Arhar Holdt (FF, FRI): Kako razvrstiti kolokacije v
slovarju: uporabniški pogled [...]

13:30-14:00 Vprašanja in razprava

===