[SlovLit] Jaz sem Cankar - in to ti pove vse -- SR 2018/3 -- Anketa o statusu prevajalcev

Ned Sep 23 22:36:24 CEST 2018

From: Helena Ana Drewry <HelenaAna.Drewry na nuk.uni-lj.si>
Date: V pet., 21. sep. 2018 ob 10:44
Subject: NUK: Jaz sem Cankar - in to ti pove vse (Velika čitalnica
NUK, sreda, 26. 9. 2018, ob 19. uri)

V sredo, 26. septembra, ob 19. uri v Veliki čitalnici NUK odpiramo
razstavo Jaz sem Cankar - in to ti pove vse! Na ogled postavljamo
izbor pisem iz pisateljeve zapuščine, s svojimi deli pa sodelujejo
tudi študenti Akademije za likovno umetnost in oblikovanje. Veselimo
se obeležitve Cankarjevega leta v NUK, pridružite se nam na odprtju
razstave, kjer bosta poleg slavnostnega govornika Iva Svetine in dr.
Boštjana Žekša nastopila tudi
igralec Blaž Setnikar in glasbenik Zlatko.

===

https://srl.si/ojs/srl/issue/view/2018-3 -- Slavistična revija 2018/3
tudi na spletu.

===