[SlovLit] Nacionalni mesec skupnega branja -- Miško Kranjec 110 let

Pet Sep 7 21:06:24 CEST 2018

From: Irena.Grahek na gov.si
To: SlovLit <slovlit-bounces na ijs.si>
Date: Fri, 7 Sep 2018 12:45:30 +0200
Subject: Nacionalni mesec skupnega branja

Ministrstvo za kulturo se kot pomemben partner pridružuje prvemu
nacionalnemu mesecu skupnega branja, ki bo med 8. septembrom
(mednarodni dan pismenosti) in 8. oktobrom 2018 (zaključek tedna
otroka) povezal vse, ki skrbimo za spodbujanje branja in dvig bralne
kulture ter bralne pismenosti vseh prebivalcev v Sloveniji, slovenskem
zamejstvu in med Slovenci po svetu. Vljudno vabljeni bodisi k udeležbi
na dogodkih bodisi k organizaciji dogodka. Več informacij je na
povezavi https://dogodkovnik.acs.si/nmsb2018/

===