[SlovLit] Objavi knjigo v angleščini -- Re: Jezik in družbena neenakost

Čet Avg 2 11:21:21 CEST 2018

Od: jhabjan <jhabjan na zrc-sazu.si>
Datum: 01. avgust 2018 09:58
Zadeva: RE: Objavi knjigo v angleščini

Pozdravljeni, Cambridge Scholars je t. i. vanity publisher, ki objavo
zaracuna, in torej nasprotje Cambridge University Press.

Lep pozdrav,
Jernej Habjan

---

From: "Krištof Savski" <ksavski na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Wed, 1 Aug 2018 17:59:45 +0700
Subject: Re: Objavi knjigo v angleščini

Preden se kdo odzove na vabilo za objavo knjig pri Cambridge
University Press, naj opozorim, da se za danes posredovano povezavo
skriva založba s sicer izjemno podobnim imenom (Cambridge Scholars
Press) a neprimerno manjšim prestižem kot tista taprava. Tovrstno
poigravanje z imeni je ponavadi dober indikator nepoštenosti revije
oz. založbe, zato svetujem: pazljivo naprej! Kot se nas velikokrat
opozarja, objavljanje v angleščini za vsako ceno vendarle ne pomeni
nujno dviga kvalitete.

---

Res sem zamešal založbi. Tale obljublja avtorju objavo knjige brez
stroškov. Na oglas sem opozoril prav zaradi lahkotnosti, s katero se
lahko pride do objav v angleščini, ki so pri nas indikator zahtevane
mednarodne odmevnosti. -- miran

===