[SlovLit] Mamica, kaj je to biti Slovenec? -- Re: O Ljubki Šorli -- Poletni tečaji slovenščine

Pon Jul 9 07:51:30 CEST 2018

Od: Jolka Milič <jolka.milic na siol.net>
Datum: 06. julij 2018 19:10
Zadeva: Mamica, kaj je to biti Slovenec?

Dragi Miran, pri meni se je včeraj oglasil starejši gospod Viktor iz
Opčin in me prosil, naj mu pomagam najti naslov in avtorja neke  pesmi
ali spisa iz njegove mladosti. Spominjal se je le začetka:

Mamica, kaj je to biti Slovenec? Mamica odgovori: Moram dobro premisliti ...

In to je vse, kar se je spominjal.  Pričakoval je, da bom jaz
nadaljevala, kar pa se žal ni zgodilo. Očitno je šlo za kaj ... recimo
zamejskega  ... zaradi iredente in nato fašizma ... domoljubnega.
Obljubila sem mu, da bom pogledala na splet - sam se na računalnik ne
spozna - in še kakšnega načitanega Kraševca ali Kraševko vprašala, kar
sem tudi storila, našla in zvedela pa nič. Slovlit je moje zadnje
upanje in zatočišče. Morda je kakšen slovlitovec slišal za tega
sprašujočega sinčka in mamico. Gospod Viktor mu bo silno hvaležen in
tudi jaz. Lep pozdrav

jolka

===