[SlovLit] Ustavili namero za cenzuriranje interneta -- Re: Kekčeve

Čet Jul 5 20:38:45 CEST 2018

Od: SOLTES Igor <igor.soltes na europarl.europa.eu>
Datum: 05. julij 2018 15:50
Zadeva: Re: Glasujte prosim proti členu 13, glasujte za internetnega
uporabnika, ne pa za interese založb

Spoštovani g. Miran! najlepše se vam zahvaljujem za vaša  zelo
relevantna opozorila. Tudi sam sem izjemno kritičen do predloga
direktive o avtorskih pravicah. Opozarjam, da je nova zakonodaja
pripravljena slabo in ima veliko pomanjkljivosti. Res je, Evropa nujno
potrebuje dobro in delujočo reformo avtorskega prava, ki bo na pošten
način zaščitila avtorje, vendar pa rešitve nikakor ne smejo iti na
račun naših temeljnih pravic in svoboščin. Zelo nasprotujem davku na
povezave in vzpostavljanju t. i. samodejnih filtrov, s katerimi se
želi uvesti sistematičen in povsem nepotreben nadzor nad objavami in
vedenjem uporabnikov spleta. S tem se uvaja cenzuro na internetu, ki
bi moral biti odprt in javen prostor, dostopen vsem in vsakomur. Prav
tako pa bi takšne spremembe zadušile ustvarjalnost in inovativnost
naše družbe ter prinesle številne negativne posledice za področja
izobraževanja, znanosti, kulture in novinarstva. Evropski parlament si
mora prizadevati za ohranitev svobodnega interneta, vsaka druga
rešitev je v posmeh evropski demokraciji.

Zato sem danes glasoval proti podelitvi mandata za medinstitucionalna
pogajanja z Evropsko komisijo in Svetom. Vesel sem, da so naša
prizadevanja obrodila sadove in da je tej odločitvi sledila večina
evropskih poslancev. Parlament je namreč s 318 glasovi zavrnil
pogajalski mandat, 278 poslancev je glasovalo za potrditev mandata, 31
se jih je vzdržalo. Ta odločitev bo tako omogočila široko razpravo o
reformi avtorskega prava, ki mora nasloviti vse kontroverznosti, na
katere se opozarja, hkrati pa doseči pravo ravnotežje, ki bo po eni
strani zaščitilo avtorske pravice in po drugi strani ne omejevalo
svobode na spletu.

Moj odziv po današanjem glasovanju v Evropskem parlamentu:
http://www.igorsoltes.eu/si/delo-v-parlamentu/plenarna-zasedanja/velika-zmaga-za-ohranitev-svobode-govora-in-zaunica-cenzuri-?item=1725

Moje daljše stališče, ki smo ga objavili že 12. 6.:
http://www.igorsoltes.eu/si/delo-v-parlamentu/skupina-zelenih-esz/predlog-direktive-o-avtorskih-pravicah-predstavlja-resno-gronjo-svobodi-izraanja-na-spletu?item=1707

Najlepše se vam zahvaljujem za vašo angažiranosti. Brez sodelovanja in
angažiranja javnosti, civilne družbe in stroke bi lahko bil današnji
rezultat zelo drugačen.

Lepo vas pozdravljam,
Igor Šoltes
Evropski poslanec Skupine Zelenih/ESZ