[SlovLit] Trdina in Cankar -- Nemške jezikovne manjšine -- Kekčeve poti

Pet Jun 22 20:08:03 CEST 2018

Od: Igor Kramberger <k na aufbix.org>
Datum: 22. junij 2018 10:40
Zadeva: povezava

Dober dan, Miran! Konec maja sem na Filozofski fakulteti v Mariboru
izvedel predstavitev, kako je Cankarja prevzelo branje Trdine. To je
bil moj prispevek za simpozij, posvečen stoletnici pisateljeve smrti:
Cankarjev list v cvetu bele krizanteme. Prisoten je bil tudi pisatelj
in prevajalec Branko Gradišnik. Prosojnice sem sedaj pregledal in
odpravil tipkarske napake. Predstavitev je shranjena v 2 formatih:
pptx in pdf. V mapi je tudi dokument z bibliografskim popisom
uporabljenega gradiva – v pdf-formatu. Gre zgolj za vire. Njihova
*razporeditev* nakazuje ogrodje prispevka, ki bo izšel v zborniku – če
bo vse po sreči, še to jesen. Kogar to gradivo zanima, si ga lahko
prenese s pomočjo te povezave:
<https://drive.google.com/file/d/1-bJfDxFcUUKbUCoUIKTo6x38LLYL_ndo/view?usp=sharing>
Kdor bi raje imel zapis v formatu za Keynote, mi naj pošlje kratko
elektronsko prošnjo.

Lep pozdrav,
Igor

===