[SlovLit] Klitike -- Publikacije ISJFR ZRC SAZU -- Re: O ženskih jezikovnih oblikah

Sre Jun 20 23:29:05 CEST 2018

Od: Tomaž Erjavec <tomaz.erjavec na ijs.si>
Datum: 20. junij 2018 11:52
Zadeva: Re:  Klitike

Živijo Miran, meni je predvsem neustrezno poimenovanje - tole po moje
niso naslonke, pač pa "stop words" oz. "prazne besede", vsaj tako sem
jim rekel jaz, nekateri drugi "blokirane besede".
Za slovenščino sem to že nekaj gledal, pa nikoli res objavil, jih pa
ni zelo težko (na osnovi oblikoskladenjskih oznak + mogoče frekvence)
vzeti iz Sloleksa, http://hdl.handle.net/11356/1039 .
Tudi tule obstaja že nek seznam:
https://github.com/stopwords-iso/stopwords-sl/blob/master/stopwords-sl.txt

lp,