[SlovLit] Le zakaj v slovenščini -- "kakor iz čistega srebra ulit" -- Slavistika v Avstriji

Pon Apr 30 15:57:52 CEST 2018

"Včasih mi kdo reče, zakaj ne ustvarjam v slovenščini. Ja, zakaj pa
bi? Saj nisem nikomur ničesar dolžan, ker sem doma na tej rodni grudi.
In slišim, da bi moral delati v slovenščini, ker sem tu doma. Ja,
nisem si jaz izbral, da bom tu doma. Hkrati to, da delam v angleščini,
ne pomeni, da bi moral zaradi tega iti drugam. To so vprašanja, s
katerimi se včasih ljudje ukvarjajo, pa so čisto odveč. Na koncu je
pomemben občutek. Tu vedno izpostavim [islandsko] skupino Sigur Ros.
Pri njih ne razumeš niti ene besede, imajo pa razprodane koncerte." --
Metka Prezelj: "Sprašujejo me, zakaj ne ustvarjam v slovenščini. Ja,
zakaj pa bi?" #intervju [z glasbenikom Alexom Raztresenom --
Jardierjem. Siol.net 29. 4. 2018.
https://siol.net/trendi/glasba/sprasujejo-me-zakaj-ne-ustvarjam-v-slovenscini-ja-zakaj-pa-bi-intervju-466070?utm_medium=email&utm_source=newsletter_2453&utm_campaign=primoz-dolnicar-kuhar-s-televizije-menda-sem
[Povzemam misel intervjuvanca: za Islandce je najustreznejši jezik
islandščina, Slovenci pa se najbolje počutijo v angleščini. -- mh]

===

http://www.ludliteratura.si/obvescevalnik/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=obvescevalnik
-- Nina Ditmajer: »Tisti pomladni dan je bil lep, svetel in zveneč,
kakor iz čistega srebra ulit.« LUD Literatura 26. aprila 2018. Za
maturo 2018.

http://www.ludliteratura.si/obvestilo/literatura-322/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=obvescevalnik
-- Literatura 322 (2018). "Refleksijo tokrat podpisuje Miklavž Komelj,
in sicer s paradoksalno gesto pisanja in razmišljanja o nenapisanem
oziroma ne do konca napisanem, nedokončanem, kjer gre za »neko
neulovljivo stanje pisave, v katerem nastaja tekst, ki obenem je in ga
ni.« Naj zaenkrat izdamo le še to, da je eden izmed osrednjih junakov
spisa, posvečenega spominu Radeta Krstiča, tudi Srečko Kosovel."

===