[SlovLit] Aktualizacija kulturne dediščine -- Rusko-ukrajinske interference -- Priznanja FF -- Wikivir 2018

Sob Jan 13 18:05:27 CET 2018

Od: Igor Saksida <igor.saksida na guest.arnes.si>
Datum: 11. januar 2018 19:25
Zadeva: ELKD

Spoštovane kolegice in cenjeni kolegi, vas in vaše učenke in učence
oz. dijakinje in dijake vabim, da v tem letu sodelujete pri
aktualizaciji kulturne dediščine z inovativnimi didaktičnimi pristopi
k besednemu izročilu. Več o očrtanem namenu in možnostih najdete tu:
http://www.zvkds.si/sl/elkd/novice/evropsko-leto-kulturne-dediscine-2018-priloznost-za-vse-vas

Za spodbudo in hkrati kot poklon zanimivi možnosti posodobitve
Prešerna je tu še povezava na spletno stran, na kateri boste našli
izvrsten rap treh devetošolcev na podlagi pesmi Povodni mož:
http://www.zvkds.si/sl/utrinki/povodni-moz

Obilo veselja ob poslušanju in vsem vse dobro,
Igor Saksida

===