[SlovLit] Universal Dependencies -- Re: Slovlit †? -- Ime in priimek pri sklicevanju

Pon Maj 16 22:35:43 CEST 2016

From: Tomaž Erjavec <Tomaz.Erjavec na ijs.si>
Date: 2016-05-16 13:21 GMT+02:00
Subject: [SDJT-L] Universal Dependencies, treebank release v1.3, May 15

Pozdravljeni, obvestilo o novi različici Universal Dependencies
(http://universaldependencies.org), v kateri najdete tudi slovensko
drevesnico, v marsičem popravljeno glede na V1.2. Večino dela je
opravila Kaja Dobrovoljc, z asistenco Simona Kreka in mene. Slovenska
drevesnica bo tudi predstavljena na letošnji konferenci JT-DH
(http://www.sdjt.si/jtdh-2016/) konec septembra, kjer opozarjam še na
vabljeno predavanje Daniela Zemana s Karlove Univerze v Pragi:
Universal Dependencies for Slavic Languages.

lp, Tomaž Erjavec

===