[SlovLit] Proglas -- Naj sosedu ..., Etični kodeks UL -- Meje mojega jezika

Sre Mar 23 08:59:47 CET 2016

From: Spela Sramel <spela.sramel na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Tue, 22 Mar 2016 12:11:46 +0100
Subject: Re: Proglas (https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2016/005487.html)

Dragi Miran, odgovor prof. Dorovskemu: Proglas je v slovenščino
prevedla Avgusta Smolej, z naslovom Predgovor k svetemu evangeliju je
izšel v Evangeličanskem koledarju leta 1997
(http://cobiss4.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=99999&rid=3223138&fmt=12&lani=si).

Pozdrave, Špela Šramel

===

http://slov.si/mh/galerije/galeri280/index.html -- Kozliček je
preživel; kaj bo zdaj s pregovorom? (Dodan je tudi komentar k prejšnji
strani v albumu.)

https://sl.wikiversity.org/wiki/Eti%C4%8Dni_kodeks_raziskovalcev --
Zakaj nisem podpisal Etičnega kodeksa UL. -- miran

===