[SlovLit] Diplome pod ključem? -- Etimologi v Krakov -- O slovenski literaturi v SPIN -- Doktorat v SLO

Pet Jan 29 18:35:22 CET 2016

Od: Domen Kermc <domen.kermc na outlook.com>
Datum: 28. januar 2016 00:13
Zadeva: Skladišče diplom

[...] Prejšnje šolsko leto sem diplomiral in v sklopu obveznosti sem
moral diplomsko nalogo naložiti v DKUM (http://dk.um.si). Čez ta
postopek smo šli vsi študenti, tudi če celotno besedilo naloge zaradi
skrivnosti, za katere je plačala industrija, ne bo objavljeno še nekaj
let (obstaja zgornja meja za dobo, v kateri je besedilo lahko
nedostopno [...]).  Glede na številke iz DKUM se mi zdi, da je
postopek, v katerem bodoči diplomant/magister/doktor v repozitorij
naloži svojo nalogo, obvezen na vseh fakultetah. Najmanjše število
diplom imajo objavljene Fakulteta za turizem (ustanovljena 2009, lani
je diplomirala prva generacija), Fakulteta za energetiko (ustanovljena
2007) in Medicinska fakulteta (ima izpite namesto zaključnega dela),
kar je razumljivo.  Mojo hipotezo potrjuje Pravilnik o postopku
priprave in zagovora diplomskega dela na dodiplomskem študiju [...],
ki kaže, da je stvar podprta na nivoju univerze, ne na nivoju članic.
Glede na vse povedano na SlovLitu se zdi, da tega na UL nimate. Tudi
kaka FKKT UL ne nalaga diplom, pa študenti prvo stopnjo tam zaključijo
z diplomskim delom, kolikor mi je znano.  Mogoče poskusiš doseči
obvezno nalaganje zaključnih del na nivoju univerze, ne na nivoju
fakultete oz. vašega oddelka? Dolgoročno, seveda ...

Pozdravljen, Domen

===

https://sites.google.com/site/etymologiacracovia/home -- Etimološka
konferenca v Krakovu 25.--27. maja 2016.

===

Iz uredništva ERNIE (Encyclopedia of Romantic Nationalism in Europe)
so mi poslali povezavo na gesli o slovenski pripovedni prozi
(http://romanticnationalism.net/viewer.p/16/56/object/122-160149
(Narrative literature (other): Slovenian) in
http://romanticnationalism.net/viewer.p/16/56/object/122-160096
(Narrative literature (historical): Slovenian)). Od tod je samo klik
do ostalih 42 gesel o slovenski kulturi, ki so jih podpisali Marija
Klobučar, Marko Juvan, Urška Perenič in številni drugi. Za zgled še
zemljevid Čopovih kulturnih stikov
(http://romanticnationalism.net/viewer.p/16/56/object/122-160149).
Enciklopedija evropskega romantičnega nacionalizma vključuje desetine
jezikov in kultur. -- miran

===

http://www.siol.net/priloge/kolumne/samo_rugelj/2016/01/doktorat.aspx
-- Samo Rugelj, Kako se doktorira v Sloveniji. Planet Siol.net 29.
jan. 2016.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit