[SlovLit] Soči -- Amazon in slovenščina, Ignacij Borštnik -- Novi mediji

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pet Okt 24 17:32:38 CEST 2014

Od: Miha Rus <mihar na iolar.com>
Datum: 24. oktober 2014 10.05
Zadeva: RE: [SlovLit] Soči
(http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2014/004955.html)

Mali Filip Čertič je car! Po mojem sta z njegovim očetom več naredila
za narodno samozavest kot naši nedavni kandidati za obetavne evropske
funkcije.

A proposos: vzpodbujen z malim Filipom sem našo štiriletno Terezo
začel učiti Uvod h Krstu pri Savici. Nekaj časa so Prešernovi verzi
padali na kamnita tla, ko pa sem ji omenil morebitne bombončke, so se
ji zasvetile oči in začela je ponavljati za menoj "Valjhun",
"Kajtimara" :-)

Lp z Bleda,
Miha Rus

---