[SlovLit] Josip Vidmar, Dramaturški listki -- Štetje citatov -- Slovenščina ima dolg jezik -- SlovLitov dopust

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Ned Avg 31 20:52:21 CEST 2014

https://sl.wikiversity.org/wiki/Dramatur%C5%A1ki_listki -- Josip
Vidmar, Dramaturški listki. Knjigo je poslala Živa Vidmar; ker ponatis
ni dovoljen, kakor je to privzeto na drugih Wikimedijinih spletiščih,
sem jo postavil na Wikiverzo in prosim prostovoljce za njene
korekture. -- mh

===

From: Sollner-Perdih, Anka <Anka.Sollner-Perdih na ff.uni-lj.si>
Date: 2014-08-31 0:00 GMT+02:00
Subject: Scopus in Scimago

http://www.scimagojr.com/journalsearch.php?q=5800155978&tip=sid&clean=0
-- citiranost v Slavistični reviji. [Med literarnimi študijami je
trenutno na 22. mestu
(http://www.scimagojr.com/journalrank.php?area=1200&category=1208&country=all&year=2013&order=sjr&min=0&min_type=cd)
med 638 revijami -- prva z neangleškim naslovom! V jezikoslovju je
konkurenca hujša in je na 168. mestu
(http://www.scimagojr.com/journalrank.php?category=1203&area=1200&year=2013&country=&order=sjr&min=0&min_type=cd&page=3)
med 579 revijami. Humanistika z obema strokama predstavlja le majhen
del med skupaj 30.000 revijami, ki so zajete v analizo. Več o teh
rečeh v poglavjih Citatna industrija
(https://sl.wikibooks.org/wiki/Nova_pisarija#Citatna_industrija) in
Faktor vpliva v Novi pisariji
(https://sl.wikibooks.org/wiki/Nova_pisarija#Faktor_vpliva). -- miran]