[SlovLit] Jezikoslovne knjige pri ZRC SAZU -- Re:Poslanstvo izobraževanja

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sre Jun 11 14:04:42 CEST 2014

From: "Institut za slovenski jezik Frana Ramovsa" <isj na zrc-sazu.si>
To: slovLit na ijs.si
Date: Wed, 11 Jun 2014 13:28:24 +0200
Subject: Vabilo

Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU in Založba ZRC Vas
vljudno vabita na
predstavitev publikacij, ki bo v sredo, 18. 6. 2014, ob 11. uri, v
Prešernovi dvorani, v pritličju
Novega trga 4.

Predstavili bomo naslednja dela:

*   Kozma Ahačič, The History of Linguistic Thought and Language Use
in the 16th Century Slovenia,
*   Jezikoslovni zapiski 19/2 (uredil Peter Weiss),
*   Franci Krevh, Marjeta Humar, Tolkalni terminološki slovar in
*   Jože Gregorič, Kostelski slovar.

===