[SlovLit] Repozitorij na obzorju -- Re:Janez Rotar

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sre Nov 13 18:23:13 CET 2013

Od: Arhiv podatkov <arhiv.podatkov na fdv.uni-lj.si>
Datum: 13. november 2013 07:33
Zadeva: Akcijski načrt za vzpostavitev sistema odprtega dostopa do
raziskovalnih podatkov financiranih z javnimi sredstvi

Obveščamo vas, da smo na spletni strani ADP objavili končno različico
predloga Akcijskega načrta za vzpostavitev sistema odprtega dostopa do
raziskovalnih podatkov financiranih z javnimi sredstvi:

http://www.adp.fdv.uni-lj.si/o_arhivu/publikacije/odpp10_akcijski_nacrt/

Akcijski načrt je zaključni rezultat projekta CRP Odprti podatki, ki
sta ga financirala Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter
ARRS. Zahvaljujemo se vam, da ste s svojimi pripombami, komentarji in
predlogi prispevali k izboljšanju dokumenta. Prav tako se zahvaljujemo
vsem, ki ste sodelovali v intervjujih in na delavnicah ter tako
prispevali k razumevanju raznolikosti raziskovalnih področij in stanja
na področju raziskovalnih podatkov v Sloveniji.  Hkrati vas vabimo, da
si dokument še enkrat ogledate in ga delite z drugimi v raziskovalni
skupnosti.  Vsak konec je tudi nov začetek. Nadejamo se bodočega še
bolj zavzetega sodelovanja pri izgradnji okolja odprtega dostopa do
raziskovalnih podatkov!

Janez Štebe

===