[SlovLit] Seminar za učitelje slovenščine v tujini -- Domovinska poezija -- Tudi mi beremo

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Sob Avg 24 18:41:26 CEST 2013

Od: Nidorfer-Šiškovič, Mojca <Mojca.Nidorfer-Siskovic na ff.uni-lj.si>
Datum: 22. avgust 2013 10:19
Zadeva: Vabilo na srečanje lektorjev

Program avgustovskega izobraževanja za učitelje slovenščine na tujih
univerzah (ponedeljek 26. avgusta v Modri sobi na FF v Ljubljani):

10.00-11.30       Alojzija Zupan Sosič: Sodobna slovenska književnost
11.45-13.00       Festival dobre prakse:
Mateja Rozman: Antologiji slovenskih in portugalskih pesnikov 20. stoletja
Irma Kern: Tübingen: potovanje v svet  slovenske poezije in predavanje
o Ivani Kobilca kot možnost širjenja pogleda na slovensko umetnost v
nemškem svetu
Rada Lečič: Slovenščina od A do Z / Lo sloveno dalla A alla Z
14.00-15.30       Vera Smole: Narečjeslovne raziskave

Dr. Mojca Nidorfer Šiškovič

===

Franc Zadravec: Pesem, ki te pomni: Utrinki iz slovenske domovinske
poezije 20. stoletja. Murska Sobota: Franc-Franc, 2013 (Misel o
slovenski besedi). 109 str.

===