[SlovLit] Učiteljsko pripravništvo -- Knjižni popust

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Čet Mar 7 13:57:30 CET 2013

From: "Maja Šebjanič" <maja.sebjanic na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Tue, 5 Mar 2013 15:08:23 +0100
Subject: Prošnja za sodelovanje pri raziskavi za doktorski študij

Spoštovani! Sem študentka podiplomskega študija 3. stopnje
Slovenistika na FF v Ljubljani, v okviru katerega raziskujem na temo
pripravništva profesorjev slovenščine, zato bi rabila vašo pomoč.
Prosila bi, če bi bil kdo, ki je v zadnjih dveh letih opravljal
pripravništvo kot učitelj/profesor slovenščine, pripravljen odgovoriti
na nekaj vprašanj v zvezi s svojim pripravništvom, da mi piše na moj
elektronski naslov: maja.sebjanic na gmail.com Vaš dragocen čas in
izkušnje bi mi zelo pomagale pri mojem raziskovanju, za kar se vam že
vnaprej najlepše zahvaljujem.

Z lepimi pozdravi
Maja Šebjanič

===