[SlovLit] Pisma Tarasa Kermaunerja -- Šola in branje
Miran gmail
miranhladnik1 na gmail.com
Tor Apr 10 15:23:06 CEST 2012
From: "Študentska Založba" <info na zalozba.org>
Date: Tue, 10 Apr 2012 11:43:24 +0000
Subject: Vabilo: Pisma Tarasa Kermaunerja
Spominsko srečanje ob obletnici rojstva:
PISMA TARASA KERMAUNERJA: Zakaj pisati pisma? Zakaj si dopisovati?
V petek, 13. aprila 2012, ob 19. uri v Kavarni Union v Ljubljani.
Kdo danes še piše pisma? Taka prava pisma, ki se jih da v kuverto,
nanjo napiše naslov, prilepi znamko in vrže v poštni nabiralnik?
Voltaire jih je napisal 60.000, Taras Kermauner pa 40.000, vmes sta
minili dve stoletji in svet je prepredla gosta mreža komunikacijskih
kanalov. A pismo je še vedno ostalo nekaj, kar nagovarja, prosi, roti,
kliče k odgovoru, k dialogu. Taras Kermauner se je vse svoje življenje
trudil vzpostavljati dialog; dialog kot temelj, na katerem se je
vzpostavilo evropsko mišljenje. Hkrati pa je bila njegova obsesivna
nuja po pisanju pisem izraz njegove teologije Drugega, resnične
odprtosti do Drugega.
Odlomke iz Tarasovih pisem naslovnikom bodo prebirali in jih
komentirali Kristijan Muck, dr. Lev Kreft in Ivo Svetina.
Prijazno povabljeni na druženje v petek, 13. aprila ob 19. uri v
Kavarno Union, v kateri je rad diskutiral tudi Taras Kermauner in imel
9. aprila 2008 v njej svoj zadnji javni nastop.
Ivo Svetina, predsednik
===
Od: Sollner-Perdih, Anka <Anka.Sollner-Perdih na ff.uni-lj.si>
From: Trubarjeva hiša literature [mailto:trubarjeva na literarnahisa.si]
Sent: Tuesday, April 10, 2012 9:59 AM
To: Trubarjeva hiša literature
Subject: Tedenski napovednik dogodkov v Trubarjevi hiši literature
Dragi obiskovalci,
v tem tednu vas vabimo v Trubarjevo hišo literature na Stritarjevi 7
na naslednje dogodke:
[...] četrtek, 12. april 19.00
PI pogovori: Šola in branje; Upad bralne pismenosti slovenskih
mladostnikov in breme romantične dediščine - predavanje dr. Janeza
Justina o tem, koliko se usmeritev raziskave OECD-PISA, ki kaže na
upad bralne pismenosti pri mladostnikih, sklada z napotki, ki jih
učiteljem dajejo učni načrti; v organizaciji Pedagoškega inštituta.
[...]
Dodatne informacije o seznamu SlovLit