[SlovLit] Michael Hart † -- TextGrid, intermedialnost -- Aškerčev Mejnik

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pon Sep 12 07:18:20 CEST 2011

Umrl je Michael Hart (http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_S._Hart), duša
projekta Gutenberg (http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Gutenberg), ki je
od leta 1971 postavljal na splet elektronske knjige.

===

http://www.textgrid.de/en/newsletter.html -- bilten TextGrid (združenja za
uporabo informacijskih tehnologij v duhovnih vedah, tj. v humanistiki).

http://docs.lib.purdue.edu/clcweb/vol13/iss3/ -- CLCWeb (Comparative
Literature and Culture 13.3 (2011)): New Perspectives on Material Culture
and Intermedial Practice. Ur. Steven Tötösy de Zepetnek idr.

===

From: "Matej Krajnc" <krajnc75 na gmail.com>
To: <slovlit na ijs.si>
Date: Mon, 12 Sep 2011 01:18:06 +0200
Subject: Aškerčev Mejnik

V odsotnosti sodobnih balad in romanc sem se oni dan nekaj družil z
Aškerčevim Mejnikom, pa se mi ga je zazdelo v blues postaviti.
Nekolikanj drugačen, muddywatersovski pristop do pesmi ponujam
tule v vposluh. Tale naš ex-vojak in sosed Vid naj bi ne bila človeka,
ki bi si ju želel srečati ponoči na cesti. :-) Kot verjetno tudi ne nune iz
Robove različice. :-) Naj vam bo torej v poslušanje, ne bom rekel
prijetno, ker ne gre za pop pesem, ampak v poslušanje!  Pozdrav, Matej Krajnc

http://www.youtube.com/watch?v=6M7-NArM2E8

Dodatne informacije o seznamu SlovLit