[SlovLit] Slide -- Avtorji, rojeni po 1970

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Čet Mar 10 15:23:57 CET 2011

From: Sara Horvat <sara.horvat na gmail.com>
Date: 2011/3/10
Subject: Slovenska ustreznica za angleško besedo slide

Slovenisti se velikokrat znajdemo v situaciji, ko od nas pričakujejo, da
bomo v množici izrazov, ki se uporabljajo za poimenovanje določene
stvari, izbrali najustreznejšega. Sama sem na novo zaposlena v Šoli
za ravnatelje, kjer se za angleško besedo slide uporablja beseda
drsnica, ampak kljub temu so polemike o tem, ali je to ustrezno, saj
se namreč za isto zadevo uporabljata verjetno bolj uveljavljena izraza
diapozitiv in prosojnica. Uporabo kateregakoli izraza lahko
argumentiramo. Prebrala sem vašo razlago v Praktičnem spisovniku,
zanima pa me vaše strokovno mnenje o uporabi različnih izrazov v
tem primeru. Mene osebno drsnica ne moti, čeprav sem jo tukaj prvič
srečala. Ste se vi kdaj srečali s tem izrazom v tem pomenu?

Zelo bom vesela vašega mnenja!

Z lepimi pozdravi! Sara

---

V Powerpointovem meniju uporabljajo diapozitiv, diaprojekcija, in
se bo zato ta izraz najbrž najbolj uveljavil, jaz rečem prosojnica, da ni
dolgočasno, pa včasih tudi slika, posnetek in slajd. Drsnica je
suženjski prevod.

===