[SlovLit] Stare diplomske naloge

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Čet Feb 3 14:44:26 CET 2011

From: "Alenka Božič" <alenka.bozic5 na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Wed, 2 Feb 2011 12:57:49 +0100
Subject: Osveženi seznam diplomskih iz slov. književnosti na FF v Lj.
(http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2011/003648.html)

Spoštovani, sem že mislila, da bo danes veseli dan za več kot petdeseterico
diplomantov, mentorirancev prof. Paternuja, ki smo v sedemdesetih letih
sodelovali v raziskavi slovenskega odporniškega pesništva. Pa ni; še zmeraj
nas ni v seznamu, nekaterim morda tudi ni mar, nekateri pa se počutimo
izločeni iz stotnij, v katere spadamo.
Pozdravljam vas Alenka Božič

---

Draga Alenka, Katja Horvat, ki dopolnjuje zbirko literarnozgodovinskih
diplomskih nalog, je vpisala vse, kar je bilo na oddelku dostopno. Mogoče bo
pa tvoj odziv spodbuda, da se najde še kakšen založen kontingent. -- miran

===