[SlovLit] Prižgi radio -- Klikni in pojdi

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Pet Jan 28 15:07:56 CET 2011

Danes ob 16.30 na Ars (3. radijski program) intervju s predsednico SdS
Božo Krakar Vogel.

===

Od: Kozma Ahačič <kozma.ahacic na guest.arnes.si>
Datum: 28. januar 2011 12:24
Zadeva: Izjemoma (tudi zaradi omembe wikipedije :) na Slovlitu
oznanilo umetniškega dogodka -- mh

Vabimo vas na literarno-gledališki dogodek ob izdaji pesniške zbirke
Kozma Ahačiča Ti si čarovnica, jaz sem grobar, ki bo v petek, 4. 2. 2011,
ob 18.00 v dvorani Atrij ZRC SAZU (Novi trg 2, Ljubljana, vhod skozi bar
LP - poleg NUK-a). Pesmi bo interpretiral Marko Mandić. Drugi sodelujoči:
glasba: Boštjan Narat, glas: Breda Božič, vokalna skupina: Insula memoriae,
Ljubljana, ambientalna glasba in zvoki: Vid Ahačič, Anna Mikhailova, video:
Tristan Dragan, režija: Matej Filipčič. Pesniška zbirka je izšla pri Celjski
Mohorjevi založbi. Spremno besedo je prispeval dr. Edvard Kovač.
Splet: www.mohorjeva.org, sites.google.com/site/kozmaahacic,
http://sl.wikipedia.org/wiki/Ti_si_čarovnica,_jaz_sem_grobar

Dodatne informacije o seznamu SlovLit