[SlovLit] Nove knjige -- E-priložnosti -- Iz Clevelanda

MHladnik, FF miran.hladnik na ff.uni-lj.si
Sob Nov 13 18:43:30 CET 2010

Antologija sodobne slovenske literature. Ur. Alojzija Zupan Sosič idr.
Ljubljana: Znanstvena založba FF, 2010. 194 str.

Sodobna slovenska književnost (1980—2010). Ur. Alojzija Zupan Sosič.
Ljubljana: Znanstvena založba FF, 2010 (Obdobja, 29). 450 str.

===

http://www.brill.nl/esl – nova knjižna zbirka Eurasian Studies Library (ESL)
vabi k prijavi monografij.
http://www.brill.nl/Slavic – slavistični program zbirke.

http://lists.digitalhumanities.org/pipermail/humanist/2010-November/001708.html
-- Digital Enlignement (13. mednarodni kongres študij o 18. stoletju),
Gradec, 25.-29. julija 2011 – povabilo k udeležbi.

===

From: luka zibelnik <luka_zibelnik na yahoo.com>
Sent: Saturday, November 13, 2010 6:03 PM
To: slovlit na ijs.si
Subject: Predavanje prof. dr. Kuneja v Clevelandu

Spoštovane kolegice in kolegi,
da je včasih potrebno več sreče kot pameti, se je izkazalo za resnično
predvčerajšnjim, ko sem dobil klic slovenskega filmskega kritika in
raziskovalca
Joeja Valenčiča, ki me je prosil, če grem na kosilo z njim in prof. Dragom
Kunejem z Etnomuzikološkega inštituta ZRC SAZU. Ker je slednji nameraval
ostati v Clevelandu samo nekaj dni, sem ga nebodilen takoj vprašal, če bi
mi bil pripravljen narediti uslugo in za študente ter slovensko skupnost
naslednji dan pripraviti predavanje o slovenski ljudski glasbi, glasbilih,
besedilih itd. Prijazno se je strinjal in besno organiziranje se je lahko
začelo.

Predaval je na Lakelandu pred cca 50 slušatelji, večinoma študenti lektorata
na LCC in CSU in jim v dvournem predavanju z arhivskimi posnetki, odlično
powerpoint predstavitvijo, živim prikazom nekaterih tradicionalnih plesov in
glasbe (igral je ustno harmoniko) razjasnil marsikatero neznanko o ljudski
glasbi. Po predavanju smo se okrepčali s potico in se družili še naprej.
Zaenkrat toliko, sedaj pa nazaj na delo.

Lep pozdrav,
Luka Zibelnik

Dodatne informacije o seznamu SlovLit