[SlovLit] Osporavanje

Tor Mar 30 11:38:18 CEST 2010

From: "rozman andrej" <roza na roza.si>
Sent: Tuesday, March 30, 2010 9:10 AM
Subject: osporavanje

"Osporavat -- to ni lepa slovenska beseda," je v sinočnjih Odmevih
minister Žekš zavrnil predstavnico Narodnega sveta koroških Slovencev.
Da slovenski amaterski jezikovni purizem nima nobenih zadržkov, kadar
zmanjka vsebinskih argumentov, sem že vedel. Me je pa precej presenetilo
spoznanje, da koroških Slovencev ne ogroža samo nemško govoreča večina,
ampak jih je sposoben jezikovno zatirat celo minister Republike
Slovenije, ki je zadolžen za Slovence po svetu.

Andrej Rozman Roza

Dodatne informacije o seznamu SlovLit