[SlovLit] SSKJ na telefonu - Na katerem telefonu?

Ned Mar 7 20:41:32 CET 2010

From: "REELC/ENCLS" <eurolit na vaupotic.com>
Sent: Sunday, March 07, 2010 7:43 PM
Subject:  Re: [SlovLit]SSKJ na telefonu (http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2010/003290.html) - Na katerem telefonu?

Spoštovani kolegi!

Glede vesele novice, da bo mogoče SSKJ uporabljati brezplačno, je treba
dodati, da SSKJ še ne kaže pravih znakov brezplačnosti. Program je po vsej
verjetnosti samo povezava na tole "brezplačno" spletno stran
http://bos.zrc-sazu.si/sskj.html , saj brez povezave z medmrežjem ne deluje, ni
pa to sam slovar! Jaz npr. pišem razprave v mirnih koncih Slovenije, kjer interneta
ni v izobilju. iPhona pri nas, če sem pravilno informiran, uradno ni mogoče kupiti.
Na katerih telefonih torej deluje?

"Brezplačni" slovarji se nahajajo mdr. tule: http://isohunt.com

***

Kontekst teh pripomb naj bodo pomembne objave o založništvu v dobi
svetovnega spleta na tem "dopisnem seznamu"
(http://www.islovar.org/izpisclanka.asp?id=9431), zato jih tovrstno
propagandno zamegljevanje problemov avtorskih pravic pravzaprav
razveljavlja. Vprašanja, kdo so lastniki, producenti, založniki in
upravičeni uporabniki SSKJ in kakšni so modeli delitve podatkovne zbirke
slovenskega jezika na tehnični in ekonomski ravni, ostajajo seveda odprta. O
tej temi govori npr. tale povezava:
http://eurolit.net/?q=forum/self-archiving-reelcencls-presentation-11-september-2009
in razprava
http://sciencecommons.org/wp-content/uploads/ScienceCommons_Concept_Paper.pdf