[SlovLit] Jeziknaš -- Jaz pa berem in še en dogodek

Pet Sep 4 20:04:20 CEST 2009

From: "Stabej, Marko" <Marko.Stabej na ff.uni-lj.si>
Sent: Friday, September 04, 2009 1:32 PM
Subject: RE: [SlovLit] Jeziknaš

Spoštovani verniki in udeleženci srečanja JAZ SEM ZA NIČ,
dokler ne pride boljša rešitev (o, da kmalu!), predlagam,
nevreden, nadomestek za tretje nujno obredno besedilo:

Verujem v jezik slovenščino nepokvarjeno, stvarnico misli in
čustev. In v slovar in slovnico, pravila njena edina Jezika
našega; ki je bil spočet od Primoža Trubarja, rojen iz Prešerna
Franceta; trpel pod Jovanom Koseskim, spačen bil, potujčen
in v kraj odložen; šel pred pogubo, v letu narodov od mrtvih
vstal; šel v javnost; sedi na desnici Naroda slovenskega
večnega; od ondod zaznamuje žive in mrtve. Verujem v
jezikovnega Duha; sveto normativno Jezikoslovje, občestvo
dobrih avtorjev; pravično lektoriranje; naše ustvarjanje in
večno življenje. Amen.

Koseskemu se opravičujem, ampak sam si je kriv, da je v klišeju.

Lepe pozdrave,
Marko Stabej

===

http://www.spomincice.si/JPB -- projekt Jaz pa berem, Sodobnost international.

http://ec.europa.eu/education/trainingdatabase/index.cfm?fuseaction=DisplayCourse&cid=20530 --
Comenius Course - Cross Currents in European Literature - Belfast - March 2010.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit