[SlovLit] Martin Krpan diplomat in vojščak -- Za domovino z jezikom naprej

Sre Jun 24 17:43:00 CEST 2009

From: "Zavod Martin Krpan" <info na martinkrpan.org>
Sent: Wednesday, June 24, 2009 2:57 PM
Subject: prihaja knjiga Martin Krpan - diplomat in vojščak

http://www.martinkrpan.org/dokument.aspx?par=0-193 -- Milan Jazbec, Martin Krpan - diplomat in vojščak.

===

From: "rozman andrej" <roza na roza.si>
Sent: Wednesday, June 24, 2009 4:55 PM
Subject: pojasnila

Spoštovane in spoštovani vsi, ki verjamete, da je v Sloveniji možna
ničta stopnja DDV na izdelke, ki širijo slovenščino, ter podpornice in
podporniki naše vere!

Ker marsikoga marsikaj zanima, sem nekoliko pojasnil svoje namene z
versko skupnostjo, ki sem jo brez posebnega razmisleka ustanovil, zdaj
jo pa imam. Pojasnila lahko preberete na

http://www.roza.si/urgenca/index.html

Trenutno imam registriranih 153 vernikov in 8 podpornikov in zaenkrat
skupnosti nimam namena registrirat pri Uradu za verske skupnosti. Prav
tako zaenkrat ne bomo opravljali ne krstov ne obhajil ne porok. Da bi
bila skupnost resnična in ne samo spletna, bomo imeli prvo srečanje
vseh, ki bi se radi družili ali celo kaj v zvezi z našo vero rekli, 8.
septembra ob 18. uri v dvorani KUD France Prešeren Trnovo. Nikjer pa ni
rečeno, da se ne bo kaj zgodilo že prej.

Za domovino z jezikom naprej,
Roza

Dodatne informacije o seznamu SlovLit