[SlovLit] 28. Obdobja -- Stare čitanke

Tor Feb 3 14:56:50 CET 2009

From: "Huber, Damjan" <damjan.huber na ff.uni-lj.si>
Sent: Tuesday, February 03, 2009 2:12 PM
Subject: Vabilo na 28. simpozij Obdobja

Vabimo Vas, da se udeležite 28. mednarodnega simpozija Obdobja z
naslovom Infrastruktura slovenščine in slovenistike, ki bo potekal od
26. do 28. novembra 2009 v organizaciji Centra za slovenščino kot
drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete Univerze
v Ljubljani.

Vse o simpoziju Obdobja 28, temah simpozija in prireditvi je na
voljo na spletni strani www.centerslo.net/simpozij (Simpozij Obdobja 28),
kjer je tudi elektronska prijavnica.

S spoštovanjem in lepimi pozdravi.

Predsednik 28. simpozija Obdobja
red. prof. dr. Marko Stabej
Strokovna sodelavca 28. simpozija Obdobja
mag. Mojca Nidorfer Šiškovič in Damjan Huber, prof.

===