[SlovLit] Razstava v knjižnici na Cleveland State University

luka zibelnik luka_zibelnik na yahoo.com
Sre Nov 19 18:55:31 CET 2008

Spoštovane kolegice in kolegi!

Zopet se vam oglašam iz Clevelanda, kjer je v novembru na ogled razstava o Sloveniji in Centru za slovenske študije. Postavila jo je knjižničarka slovenskega porekla ga. Barbara Florjančič, malo pa sem pomagal tudi sam, predvsem s predmeti in knjigami. To je tudi fina reklama za lektorat in slovenščino v ZDA nasploh.

Na ogled smo postavljeni v univerzitetni knjižnici, takoj ko stopite preko vrat in tik ob pultu za izposojo knjig, tako da imamo kar lepo mesto.

Oglašujejo jo tudi kar na prvi fakultetni strani:
www.csuohio.edu
direktna povezava pa je:
http://net.ulib.csuohio.edu/scripts/blog/showtopic.php?thread=326
Razstavo je prišel pogledat tudi Phil Hrvatin, urednik strani in obveščevalnega sistema www.clevelandslovenian.com
tu je povezava do novice - je na 6. strani.
http://www.clevelandslovenian.com/PDFs/ALREADY_ADDED/ClevelandSlovenian%20Newsletter%20Nov%2015%202008.pdf

Najlepše se zahvaljujem tudi vsem, ki ste mi na prejšnje pismo odgovorili v velikem številu!

Z najlepšimi pozdravi,
Luka Zibelnik

Dodatne informacije o seznamu SlovLit