[SlovLit] Fw: še ena okrogla miza

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Tor Maj 20 10:14:06 CEST 2008

From: "Boža Krakar Vogel" <boza.krakar na guest.arnes.si>
Sent: Tuesday, May 20, 2008 9:48 AM
Subject: še ena okrogla miza

Naj še jaz izkoristim slovlit kot oglasno desko in sporočim naslednje: Jutri
(sreda 21. maja) bo ob 11h na Gospodarskem razstavišču, dvorana 1, v okviru festivala
Ustvarjalnost in inovativnost v vzgoji in izobraževanju okrogla miza z naslovom
Trubarjevo leto. Sodelujejo: dr. Aleš Bjelčevič, dr. Kozma Ahačič, dr. Boža
Krakar Vogel, Marijana Klemenčič Glavica, prof., moderatorka Mojca Poznanovič,
prof. Okrogla miza bo osvetlila pomen in možnosti predstavljanja Trubarja oz.
reformacije v vzgojno izobraževalnih procesih. Vabljeni.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit