[SlovLit] Desetnica -- Konferenca o jezikovnih tehnologijah -- Re: Težko je literarnemu zgodovinarju danes

Pet Maj 16 16:59:43 CEST 2008

From: "Dragica Haramija gmail" <dragicaharamija na gmail.com>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Friday, May 16, 2008 2:16 PM
Subject: desetnica

Prijazno vas vabimo v torek, 20. maja 2008, ob 20. uri v prostore
Društva slovenskih pisateljev (Tomšičeva 12, Ljubljana) na svečano
podelitev stanovske nagrade za otroško in mladinsko književnost
DESETNICA. Letošnji nominiranci so: Ervin Fritz, Aksinja Kermauner,
Majda Koren, Matjaž Pikalo, Slavko Pregl, Andrej Rozman Roza, Ivan
Sivec, Primož Suhodolčan, Janja Vidmar in Dim Zupan.

====