[SlovLit] STilometrična ANaliza IDiolekta -- Iz albuma

Tor Okt 9 09:54:49 CEST 2007

From: "Rok Becan" <rok.becan na skavt.net>
Sent: Tuesday, October 09, 2007 9:03 AM
Subject: [SDJT-L] Govorni korpus StAnId

Pozdravljeni!
V okviru diplomskega dela na Oddelku za slovenistiko FF v Ljubljani pod
mentorstvom Mirana Hladnika in Primoža Jakopina je nastal govorni korpus
StAnId (po naslovu diplome: STilometrična ANaliza IDiolekta). Ker
izsledkov diplome ne nameravam objavljati v strokovni literaturi, sem
diplomo in korpus (v okrnjeni obliki: brez vzporednih posnetkov,
spletnega vmesnika za iskanje pa korpus tako nima) postavil na splet:
http://www.soncek.net/rok/studij/StAnId/stanid.html. Upam, da komu pride
prav.

Če kdo želi (samo za potrebe raziskovalnega dela) dobiti tudi posnetke
besedil korpusa (v .mp3, 1,4 GB, 28 ur), jih lahko dobi po pošti.
Prošnjo za posnetke pošljite na moj e-naslov, zraven pa prosim navedite
svoje podatke, predstavitev in namen uporabe posnetkov. Posnetke bo
možno dobiti tudi na zagovoru diplome, ki bo v sredo, 10. 10. 2007 ob
9.40 na diplomskem seminarju dr. Hladnika na Filozovski fakulteti v
Ljubljani, soba 209.
Lep pozdrav,
Rok Bečan, Lovrenc na Pohorju

=======