[SlovLit] Razpis za učitelja slovenščine na Univerzi v Rimu

Šiškovič Nidorfer Mojca Mojca.Nidorfer na ff.uni-lj.si
Pet Avg 31 09:43:20 CEST 2007

Od torka, 28. avgusta, je odprt razpis za delovno mesto (objava na http://www.ess.gov.si/slo/iskanje-dela/PDWeb/PD/IzpisPD.asp?pd=pzv)

*	učitelja/učiteljice slovenščine kot drugega ali tujega jezika na univerzi La Sapienza v Rimu, Italija, za štud. leto 2007/2008 (z možnostjo podaljšanja)
pogoji:
-	univerzitetna slovenistična izobrazba pedagoške smeri,
-	s potrdilom izkazano produktivno znanje italijanskega jezika,
-	zaželene delovne izkušnje iz poučevanja slovenščine kot drugega ali tujega jezika,
-	zaželene delovne izkušnje s področja organiziranja dodatnih kulturnih dejavnosti,
-	poznavanje razmer in kulturnega ozadja v Italiji.

Pisne prijave z dokazili o izpolnjevanju pogojev sprejema 8 dni po objavi razpisa Filozofska fakulteta, Kadrovska služba, Aškerčeva 2, Ljubljana. Dodatne informacije na tel. št.: (01) 241-86-75.

Mojca Nidorfer Šiškovič
koordinatorica programa Slovenščina na tujih univerzah

Dodatne informacije o seznamu SlovLit