[SlovLit] Cankarjevo - odmev -- Nacionalni program za jezikovno politiko

Čet Mar 22 00:19:38 CET 2007

From: "Simona Jerčič" <simona.jercic na guest.arnes.si>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Wednesday, March 21, 2007 8:31 PM
Subject: Cankarjevo - odmev

Tudi sama sem mentorica za Cankarjevo tekmovanje že leta, toda tako uživali ob besedilih še nismo kot letos. Kljub tekmovanju, ki je moje "iskrene bralce" potolklo, moram priznati, da se je splačalo za prijetne urice, ki smo jih preživeli. Glede tekmovanja pa bi bilo pošteno, da še enkrat premislimo o glavnem cilju slovenščine in umetnostnih besedil v OŠ - da pri učenkah in učencih spodbujamo (in ne obratno) estetsko doživljanje in jih vzgajamo v kasnejše bralce (in ne obratno). Kakšen smisel imajo vsa faktografska in še kakšna vprašanja? Ljubezni do besedil s tem zagotovo ne spodbujamo. Pa tudi zanimanja za tekmovanje ne, če se povsod drugje lažje doseže dobre rezultate in visoka priznanja.

Lep pozdrav, Simona J. P.

=====