[SlovLit] Zmanjševanje ur slovenščine -- Postkolonialne študije

Pet Mar 2 15:17:53 CET 2007

From: "Metka Hojnik-Verdev" <metka.hojnik na triera.net>
Sent: Tuesday, February 27, 2007 7:37 PM
Subject: Re: [SlovLit] Zmanjševanje ur slovenščine

Prav vesela sem, da se je tako priznana strokovnjakinja oglasila, kaj se
dela z urami slovenščine v šolah. Namreč tudi jaz vpijem, kdo me pač še
posluša, da je na področju poklicnega šolstva katastrofa glede števila ur
slovenščine (to pač zelo dobro poznam). Zastavljen učni program lahko samo
preletimo, glede na sposobnosti dijakov v poklicnem šolstvu. Če bo razprava
res organizirana, sem pripravljena sodelovti in argumentirati predlog za
večje število ur slovenščine v poklicnih šolah  . Lep pozdrav Metka Hojnik
Verdev, Srednja strokovna in poklicna šola Celje

=======