[SlovLit] Sokratova roka -- Branje in smisel -- Razpisi

Pon Feb 26 20:27:20 CET 2007

From: "Jolka Milic" <jolka.milic na siol.net>
Sent: Monday, February 26, 2007 3:20 PM
Subject: prevajalski SOS

Filozofsko podkovane slovlitovce prosim, da mi pomagajo iz zagate. V neki pesmi o neznanih letečih predmetih, ki jo prevajam, sem...zadela na te verze:

                                   Oni pa bivajo kot imenitna
                                   Sokratova roka - najpopolnejši
                                   organ neznanega telesa, ubogega,
                                   zapuščenega.

Med prevajanjem sem to imenitno Sokratovo roko vzela za od pesnika izumljeno metaforo in jo dokaj prosto(dušno) tudi prevedla, ko pa sem odložila pero, sem se začela spraševati, ali ni v njej zajet in zame, ki sem precej tešča na področju filozofije, tudi skrit filozofski pomen? Je kdo kdaj kaj slišal o... imenitni Sokratovi roki? Hvaležna mu bom za vsak namig.

jolka milič

=======