[SlovLit] O Slovanih

Čet Feb 15 14:31:33 CET 2007

From: "Ivan Verc" <iverc na spin.it>
Sent: Wednesday, February 14, 2007 3:51 PM
Subject: O Slovanih

Sporocam, da je od danes zjutraj na vratih mojega kabineta na Visoki
soli modernih jezikov Univerze v Trstu, v bivsem Narodnem domu, izobeseno
naslednje osebno sporocilo:

Attenzione!

A coloro che rispettosamente si riconoscono nelle parole del Presidente
della Repubblica italiana e dovessero di conseguenza sentirsi offesi o
minacciati dalla presenza in un'istituzione dello Stato italiano di uno
"slavo", "barbaro" e "sanguinario", cittadino italiano dalla nascita,
figlio di cittadini italiani dal 1918, di famiglia triestina dal XIX
secolo, chiedo di non bussare alla mia porta.

V prevodu:
Kdor se spoštljivo prepoznava v besedah Predsednika Republike Italije in
je posledično užaljen in ogrožen zaradi prisotnosti v inštituciji
italijanske države "Slovana", "barbara" in "krvoločneža", ki je od rojstva
italijanski državljan, sin italijanskih državljanov od leta 1918,
tržaškega rodu od 19. stoletja, naj ne trka na moja vrata.
prof. Ivan Verč

Trieste, 14 febbraio 2007

Dodatne informacije o seznamu SlovLit