Slovenski gledališki portal

Sre Dec 27 19:02:07 CET 2006

Od: "tamara.matevc" <tamara.matevc na siol.net>
Poslano: 27. december 2006 9:07
Zadeva: Re: www.sigledal.org

Spletno mesto www.sigledal.org  vstopa ob slovenskem kulturnem prazniku 8.
februarja  2007  v začetno fazo delovanja. Njegov cilj je odgovoriti  na vse
spletne potrebe slovenskega gledališča ter postati  osrednje gledališko
informacijsko središče in ključna referenčna točka slovenske gledališke
srenje: ustvarjalcev, raziskovalcev in obiskovalcev.

Del spletnega mesta je tudi spletna enciklopedija slovenskega gledalisca, ki
je v nastajanju in bo v nastajanju najbrz ves cas ... Prosim oglejte si,
kako
nastaja:
http://www.sigledal.org/geslo/Glavna_stran
user name: sigledal
password: gila270103

Morda boste najbolj hiter pregled dobili, ce startate iz Zadnji sprememb,
Zadetkov v polno, itd.
Zanima me, ce morda vidite kaksno priloznost za sodelovanje vasih studentov
pri gradnji te spletne podatkovne baze; ogledala sem si namrec
http://www.ff.uni-lj.si/hp/dnsk/a.exe?name=dn_a&expression=kb%3A%20slovenska%20dramatika
in
http://www.ff.uni-lj.si/hp/dnsk/a.exe?name=dn_a&expression=kb%3A%20gledali%B9%E8e
in zdi se mi, da bi bilo fantasticno, ce bi studentje obesali svoje
seminarske, diplomske itd. naloge tudi na spletno mesto Sigledal, v wiki
segment tega mesta. Mislite, da za to obstajajo kaksne realne moznosti?

Hvala vam se enkrat, lepo vas pozdravljam

Tamara

Dodatne informacije o seznamu SlovLit