Žogica marogica

Sre Jun 14 19:23:38 CEST 2006

Od: <klemnov na email.si>
Za: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 14. junij 2006 13:03
Zadeva: Re: Kaj ti je deklica, Xogica marogica in Sue Townsend

Pisatelj in esejist, ki je znal in si upal svojo ljubezen do športa
ubesediti
tudi v eseju, je bil Marjan Rožanc: njegovi eseji z leti samo še
pridobivajo.
Med sodobniki velja meniti vsaj še Matjaža Pikala (Evropa 2000), Andreja
Skubica (Fužinski bluz opisuje dan znamenite tekme med ZRJ in Slovenijo, ki
se
je končala s 3 : 3), esejista Mitja Čandra, ki je mdr. sodeloval kot
soscenarist pri dokumentarcu o znanem srbskem nogometašu ... pa še bi se jih
našlo, ki sem jih po nemarnem pozabil. A toliko na prvo žogo.
Sama ideja pa se mi ne zdi slaba: ker je književnost po osamosvojitvi
izgubila
svojo narodotvorno funkcijo, politika pa je ne zmore prevzeti, bo najbrž res
najbolje, če štafeto predamo nogometu. Osebno na trgih raje gledam spomenike
žogi kot generalom.

P. S. Obstajajo seveda tudi drugačni pogledi. Enega izmed njih je najti v
kolumni Mića Mrkaića Planet opic (finance-on.net). --- Lp, Klemen Lah

[Pred leti sem v Göttingenu prebiral teoretično knjigo na temo nogometa in
literature: Walter A. Koch.  Tension and Suspence. On the Biogenesis and the
Semiogenesis of the Detective Novel, Soccer and Art: Research in Text
Theory/Untersuchungen in Texttheorie, 9: Linguistic Dynamics. Discourses,
Procedures, and Evolution. Berlin: W. de Gruyter,  1985. --- miran]

Dodatne informacije o seznamu SlovLit