[SlovLit] Muzikološka in pravopisna pomoč potrebna

Čet Maj 4 10:00:58 CEST 2006

From: sabina burkeljca [mailto:sabinaaccetto na yahoo.com]
Sent: Thursday, May 04, 2006 9:27 AM
To: Miran Hladnik, Siol
Subject: problemček

Dragi slovlitovci, imam majhen (velik problemček). Zanima me, kako se
piše beseda macdonaldizacija oz. makdonaldizacija... Ali sploh lahko to
pišemo. Pomen je v smislu družbenih sprememb v današnji družbi, kjer gre
za instant družbo, macdonald's družbo. Kako bi torej pravilno napisali:
macdonaldizacija ali makdonaldizacija? Kaj predlagate? Morda kakšno
drugo besedo?
Hvala, Sabina Burkeljca

Nemški glasbenik potrebuje nekaj besedil slovenskih ljudskih pesmi z
glasbenim zapisom, prevodom in virom. Lahko kdo priskoči na pomoč?
Nadaljevanje je citat. --- miran