Nova Kronika, nove fotografije, novi stari častni člani

Ned Apr 23 23:33:47 CEST 2006

Http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/sds/kronika64.doc in
http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/sds/kronika64.pdf -- nova številka Kronike
SDS z diskusijo o predmetih Uvod v slovansko jezikoslovje in Stcsl, o 17.
Primorskih slovenističnih dnevih, tretjem slovensko-hrvaškem slavističnem
srečanju, razpisi, vabila, spletke.

Http://www.ff.uni-lj.si/ucbeniki/mh/galeri54/index.html -- fotografiji dveh
razredov na FF, drugo morje in sneg.

Http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/sds/neuradni%20rezultati-I.stopnja.xls --
rezultati Cankarjevega tekmovanja, 1. stopnja.

Http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/sds/neuradni%20rezultati-II.III.abIV.ab%20mh.xls -
- rezultati Cankarjevega tekmovanja, 2, 3. in 4. stopnja. 26. 4. 2006 bo
objavljena dokončna razporeditev, z upoštevanimi ugovori.

=========

Kako smo odkrili nove častne člane SDS

TV Slovenija, uredništvo dokumentarnega programa pripravlja dokumentarni
film o našeme rojaku Janku Lavrinu. Moje ime je Ana Nuša Dragan in v tem
primeru nastopam kot scenaristka in režiserka. Za pripravo scenarija sem že
navezala stike za sodelovanje s strokovnjaki v Sloveniji (Moravec, Šuklje,
Maver, Gradišnik, Zlobec, Bernik, Torkar ...), s strokovnjaki v Veliki
Britaniji in Rusiji ter Lavrinovimi sorodniki v Sloveniji, Walesu in Severni
Ameriki. Snemanje tega filma bo zelo zahtevno in drago, zato bomo zaprosili
za finančna sredstva tudi Ministrstvo RS za kulturo. V ta namen pripravljam
tudi podatke o strokovnih in častnih naslovih Janka Lavrina. V članku
Božidarja Borka Antologija slovenske lirike v angleščini (Naši razgledi 12.
maja 1958) sem zasledila, da je bil prof. Janko Lavrin sprejet za častnega
člana Slavističnega društva v Ljubljani v aprilu tega leta. Prosim, če mi
lahko potrdite resničnost te informacije [...] Mogoče samo v pomoč, v že
omenjenem članku piše, da je v četrtek 19. aprila 1958, Slavistično društvo
v Ljubljani imenovalo prof. Janka Lavrina, prof. Williama Kleesmana
Matthewsa in prof. Viviano Soli de Pinto za svoje častne člane. Naslednji
večer so jim pripravili prisrčno slovesnot, kjer so jim izročili diplome. -
Ana Nuša Dragan (ana.nusa.dragan na amis.net), 20. aprila 2006 [Spregledane
častne člane smo takoj vključili v naš arhiv na
http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/sds/castni.html. --- miran]

Dodatne informacije o seznamu SlovLit