[SlovLit] Padec Carigrada

VVB vesna.velkovrh-bukilica na guest.arnes.si
Ned Jan 8 23:41:45 CET 2006

Pozdravljeni,

zelo hvaležna bi bila za podatke o morebitnih (lahko tudi zelo posrednih,
prikritih) omembah padca Carigrada (1453) v slovenskih ljudskih pesmih in
pripovedkah. (Torej ne v romanih in podobnem.)

V meni dostopnih knjigah nisem našla nikakršne omembe. Zato sem pred dvema
letoma o tem povprašala dr. Terseglava, ki mi je nadvse ljubeznivo in
velikodušno odgovoril. Žal so poslani podatki o ljudeh, ki morebiti vedo kaj
več o tem, ostali na nenadno preminulem trdem disku; dobro pa se spomnim
njegovega priporočila, naj povprašam zbrane na tem "forumu".

Vsake informacije bom zelo vesela.

Lep pozdrav,

V.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit