[SlovLit] Koliko je ura, UO SDS, te?aji v NUK-u, pesni?ki trg

Sob Jan 7 19:12:03 CET 2006

Od: "Barbara Ivancic" <B.Ivancic na zrc-sazu.si>

Za: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>

Poslano: 5. januar 2006 13:10

Zadeva: Re: [SlovLit] Dvatiso??esto za?enjamo z jezikom

Pozdravljeni! V svojem domacem okolju (Bovsko) sem rek, in sicer v nekaj
razlicicah, veliko krat  slisala:

Ti ze pokazem, koliko je ura, ko poldne zvoni / bije (npr. groznja otroku,
ki nagaja). Sem vedel, koliko je ura zvonila / bila (vedel sem / se mi je
kar zdelo, za kaj gre). Sem ze vedel, koliko je ura (enako kot zgoraj).

Lep pozdrav, Barbara

Zapisnik decembrske seje UO SDS je potem, ko je bil deležen troje popravkov
(Špolad, Verdinek, Švara), dostopen na
http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/sds/zapisnikuo_dec05.doc. Predsednike
pokrajinskih društev in sekcij prosim še za manjkajoča poročila o delu v
lanskem letu. V skladu s sklepom UO prosim upokojene člane SDS, ki bi težko
zmogli plačilo članarine, da mi pišete, naj vam Kroniko pošiljamo
zastonj. --- miran