[SlovLit] Slavina, Slavenski (=Slavinski) zbornik in slavisti

Tor Jan 3 21:49:53 CET 2006

Od: <Silvo.Torkar na zrc-sazu.si>
Za: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 3. januar 2006 21:40
Zadeva: Re: [SlovLit] Slavina, Slavenski (=Slavinski) zbornik in slavisti

Pozdravljen, Miran! Potem ko sem odprl na slovlitu sporočeni naslov in
priklical na ekran
razpravo Martin Krpan - slavinski faran, sem prijetno presenečen
ugotovil, da se je njen avtor prof. Fatur za to priložnost vrnil k že
ustaljeni knjižni normi glede pridevnika slavinski in je zavrgel za knjižni
jezik neprimerno narečno obliko slavenski, ki jo je sicer zagovarjal pri
nastajanju Slavenskega zbornika in nato tudi v že omenjenem ugovoru
v Primorskih novicah z dne 31.08.2005. Ta korak pozdravljam. Glede
priimka Krpan opozarjam na članek pokojnega akad. Franca Jakopina
Od kod je priimek Krpan?, ki je izšel v lokalnem glasilu Bloški korak l.
2001(štev. 4, str. 17). --- Silvo Torkar, Inštitut za slovenski jezik F.
Ramovša
ZRC SAZU

Dodatne informacije o seznamu SlovLit