[SlovLit] 'Merjenje dalje in nebeških strani'

Ned Nov 27 17:28:46 CET 2005

Dragi kolega Osolnik, ja za božjo voljo, kdo Vam je pa povedal, da so bili
našteti prva povojna generacija slavistov. Prva se je vpisala leta 1945 - in
so diplomirali leta 1949 (tudi zaradi nekaterih študijskih olajšav). Med
imeni: Franc Jakopin in Janez Zor, naslednji letnik je moj letnik z imeni B.
Paternuja, F. Bernika, tudi moje malenkosti in vrste drugih. Tudi za nami je
bilo še nekaj generacij. Moj letnik je tudi maturiral šele 1946.
Petdesetletnico smo soveda zamudili, a če že štejete, prosim, povejte, kako
in zakaj to štetje poteka.. Pa brez zamere - in imenitno se mi zdi, da se je
ta letnik spomnil, tako opozoriti nase.  Vse lepo pozdravljam. Breda
Pogorelec

----- Original Message -----
From: Miran Hladnik, Siol <miran.hladnik na guest.arnes.si>
To: SLOVLIT <slovlit na ijs.si>
Sent: Sunday, November 27, 2005 8:22 AM
Subject: [SlovLit] 'Merjenje dalje in nebe?kih strani'

From: Osolnik Vladimir
Sent: Friday, November 25, 2005 1:01 PM
To: Avsenik Maja
Subject: RE: Teden Univerze in dan FF- slovenisti in slavisti proslavljajo
50-letnico diplom prve povojne generacije z Oddelka za slovanske jezike in
književnosti

Obveščam Vas,  da Filozofska fakulteta univerze v Ljubljani v torek, dne 29.
novembra 2005, ob 11.uri, pripravlja skromno svečanost ob 50-letnici diplome
prve povojne generacije na Oddelku za slovanske jezike in književnosti v
Sloveniji in predstavitev jubilejnega zbornika, ki so ga cenjeni diplomanti
pripravili pod naslovom 'Merjenje dalje in nebeških strani'.

Kot Vam je znano, je bil Oddelek za slovanske jezike in književnosti
ustanovni oddelek slovenske univerze v Ljubljani in naše Filozofske
fakultete; bil je njen največji ter ustvarjalno najbogatejši del v drugi
polovici XX. Stoletja; prav rod diplomantov iz leta 1953 je postavil temelje
slovenski humanistiki in skozi minula desetletja ustvarjalno in znanstveno
kompetentno sooblikoval visoko podobo slovenistike, slavistike in Filozofske
fakultete ter Univerze v Ljubljani.

Iz njegovih vrst so izšli profesorji in dekani Filozofske fakultete Mirko
Jurak in Frane Jerman, Jože Koruza, Helga Glušič, Matjaž Kmecl, Aleksander
Skaza, Jože Pogačnik, številni znanstveniki, pedagogi, pisatelji, uredniki,
kulturni delavci, igralci, katerih življenjska pot je v zborniku kratko
predstavljena, kot so predstavljeni tudi nekatera njihova znanstavena in
leposlovna besedila. Zato Vas vljudno vabim, se odzovete vabilu dekana in
vabilu cenjenih diplomantov ter njihovih naslednikov na Oddelku za
slovenistiko in na Oddelku za slavistiko, ter da s svojo prisotnostjo
iskažete spoštovanje do  njihovega dela in dosežkov  ter prisluhnete
predstavitvi jubilejnega Zbornika nekdanjih dipomantov oz. slavistov in
slovenistov. --- Vladimir Osolnik

Dodatne informacije o seznamu SlovLit